جمع آوري زنان معتاد در تهران+تصاوير
موسسه تولد نو تندرستی
مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك دارای شماره ثبت 29107 تحت نظر بهزیستی

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با اشاره به اجراي طرح ويژه پاكسازي دره فرحزاد از لوث وجود معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر، از دستگيري 200 معتاد و خرده‌فروش خبر داد.

به گزارش جهان به نقل از ايسنا، سرهنگ سعيد ليراوي با اشاره به اين كه اين طرح در ادامه طرح امنيت محله محور به مرحله اجرا در آمد افزود: بر اين اساس ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر تهران با همكاري تعدادي از يگان‌هاي ديگر پليس تهران ظهر چهارشنبه با حضور در دره فرحزاد نسبت به پاكسازي دره فرحزاد از لوث وجود معتادان و خرده‌فروشان مواد مخدر اقدام و ضمن دستگيري 200 نفر معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر مقادير قابل توجهي مواد افيوني نيز از اين متهمان كشف و ضبط كردند.

وي با تاكيد بر اين كه از ابتداي سال جاري تا كنون شش مرحله طرح پاكسازي و جمع آوري معتادان در اين محدوده به اجرا درآمده است افزود: با توجه به اينكه مراكز ترك اعتياد مجاز با گنجايش كافي در تهران وجود ندارد، اكثر اين افراد پس از طي مدتي براي مصرف و تهيه مواد مجددا به اين محل بازمي‌گردند.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ گفت: طرح‌هاي پاكسازي در محدوده فرحزاد بنا به درخواست شهروندان و اهالي محل انجام شده و قطعا اجراي چنين طرح‌هايي در كاهش بحث مصرف مواد افيوني و حضور معتادان در اين منطقه موثر است.

ليراوي در خصوص روند ترك اعتياد افزود: يك معتاد حداقل سه ماه نيازمند تحت نظر بودن پزشك و سه ماه روان درماني است تا بتواند اعتياد خود را ترك كند كه با توجه به تعداد كم كمپ‌هاي مجاز، اين امر مشاركت نهادها و سازمان‌هاي مرتبط را مي‌طلبد.

وي در پايان به كشف مقادير معتنابهي مواد مخدر صنعتي و سنتي در طرح ويژه پاكسازي دره فرحزاد اشاره و خاطرنشان كرد: اجراي اين طرح در روزهاي آتي نيز در اين منطقه ادامه خواهد داشت



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب:, :: 16:53 :: نويسنده : مرتضي عربي

درباره وبلاگ

موسسه تولد نو تندرستی با افتخار آمادگی دارد در صورت هرگونه سوال در مورد درمان جدید(مواد محرک) و نیاز به مشاوره و بستری عزیزان در عذابتان بصورت رایگان از خدمات مشاوره این مرکز بصورت حضوری، تلفنی و یا اینترنتی بهره مند شوید.تلفنهاي تماس عباس مشهدی ابراهیم (میدانی)09123474418وعلی طاهری09125242982 شماره تلفن ثابت36695663
پيوندها
">nod

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مركز تخصصي سم زدايي و درماني مواد مخدر و محرك و آدرس tavalodisabz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان